Frågor och svar – GRAM Social Club

Frågor och svar - GRAM Social Club

Har du frågor om GRAM Social Club? Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Är det något mer du undrar över är du varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig.

1) Hur blir jag medlem? Antingen scannar du QR-koden som finns på en skylt i receptionen, en för svenska gäster och en för danska gäster, eller så går du in på GRAM Groups hemsida och anmäler dig: https://www.gramgroup.se/gram-social-club/ Fyll i dina uppgifter och glöm inte att koppla din bank som hör till ditt kreditkort/betalkort för att köpen ska bli registrerade när du betalar. Du legitimerar dig med bank-ID (på danska heter det MIT ID) som känner av att du har ett konto där.

2) Hur kopplar jag mitt kreditkort/betalkort? Du kopplar banken i de flesta fall, men t.ex. AMEX och ICA-kort är kort utan bank. När du som gäst drar ditt kort i vår kortläsare så känner den av att du är medlem och poängen samlas på ditt medlemskonto, inom 3 bankdagar.

3) Var gäller insamlandet av poäng? Detta gäller på Hotel Skansen, Hotel Riviera Strand, Torekov Hotell, Sands Bakficka, Papas och Pepes Bodega.

4) Får jag som gäst något när jag blir medlem? Ja, du får 2000 extra bonuspoäng när du blir medlem.

5) Om jag missade att bli medlem under förra gången jag var här? Du kan bli medlem idag och få poäng retroaktiv 30 dagar tillbaka. Det sker automatiskt när du kopplat ditt bank eller kort.

6) Vilka fördelar har jag som gäst om jag är medlem? Du samlar en poäng per krona upp till 17 500 kronor, och överstiger kontot denna summa får du DUBBLA poäng på varje krona du spenderar över detta. Dessa poäng kan du köpa produkter för, både hos oss och hos andra företag, som finns i programmet. Det kan liknas vid en webbshop.

7) Vilka nivåer finns i denna medlemsklubb? Det finns RISING och STAR. RISING är högst 17499 poäng och STAR är minst 17500 poäng.

8) Hur länge gäller poängen? De gäller två år, sedan kommer en påminnelse att använda sina poäng innan de förfaller. De äldsta poängen dras först när du använder poängen.

9) Finns GRAM:s hotell och restauranger på mitt medlemskonto? Ja, om du följer länken så kommer du rakt in: https://socialclub.gramgroup.se/se/offers

10) Kan jag koppla fler kort till mitt medlemskap? Ja, men bara dina egna kort eller banker som du kopplar med ditt Mobila Bank-ID.

11) Vad kan jag köpa (lösa in) med mina poäng? För närvarande kan du köpa dessa tre produkter:
– Behandling 25 min, 20 001 poäng
– Dagspa (entré till spa och lån av badrock och tofflor), 15 001 poäng
– Hotellnatt på ett av våra hotell inkl frukost, 80 0001 poäng

12) Hur köper jag produkter för mina poäng (inlösen)? Du går in på https://socialclub.gramgroup.se/se/all-products och klickar på den länk som finns under respektive varumärke. Du MÅSTE följa länken för att systemet ska känna att du är medlem. Den mejladress som du ska använda för att göra din bokning efter inlösen av våra produkter är socialclub@gramgroup.se

13) Kan jag delbetala vid köp av produkter, om jag inte har tillräckligt med poäng? Nej, du måste ha de poäng som krävs.

14) Varför får jag mejl om att förnya min koppling? Du som medlem får ett meddelande som påminner om att förnya din koppling varje 90:e dag, för att fortsätta samla poäng. Av säkerhetsskäl är detta ett internationellt beslut.

Övriga frågor: kontakta socialclub@gramgroup.se

KONTAKT

Kontakta oss för övriga frågor om GRAM Social Club. Vi hjälper dig gärna!